کجا آگهی استخدام ثبت کنیم؟

سایت کاریابی و استخدام

کجا آگهی استخدام ثبت کنیم؟

افزایش و گسترش کسب و کارهای مدرن و دیجیتال باعث به وجود آمدن فرصت‌های شغلی زیاد برای نیروی متخصص و تحصیل‌کرده شده است. با این حال، به دلیل حجم بالای کارجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها، انتخاب بهترین و شایسته ترین فرد از بین خیل عظیم متقاضیان کار دشوار و سختی است. به همین دلیل، کارفرمایان و واحد منابع انسانی هر سازمان نیاز دارند اطلاعات کامل‌تر و جامع‌تری راجع به کارجویان داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. با ثبت آگهی استخدام رایگان جاب ویژن می‌توانید از امکانات و تسهیلات ویژه کارفرمایان استفاده کنید و زودتر فرد موردنظر خود را به کار بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد مزایای ثبت آگهی و خدمات و امکانات ویژه کارفرمایان بیشتر صحبت کنیم.

ثبت آگهی استخدام آنلاین و مزایای آن برای کارفرمایان

جاب ویژن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین وبسایت‌های کاریابی اینترنتی، امکان استخدام بهترین کارجویان را در اختیار کارفرمایان عزیز قرار می‌دهد, به کمک امکانات و ابزارهای هوشمند، پل ارتباطی بین کارجو و کارفرما ایجاد می‌کند تا متخصصین و حرفه‌ای‌ترین متقاضیان را به شما معرفی کند.

از جمله مزایا و ویژگی‌های مثبت انتشار آگهی در سایت جاب ویژن عبارت‌ است از:

سیستم هوشمند انطباق رزومه و موقعیت شغلی

سیستم هوشمند انطباق رزومه‌ها یکی از امکانات ویژه این سایت است که هم به کارفرمایان و هم کارجویان کمک می‌کند بهترین نتیجه را از جستجو در سایت داشته باشند. روش عملکرد این سیستم به این صورت است که منطق‌ترین رزومه‌ها را با توجه به شرایط درخواستی کارفرماها انتخاب و در اولویت بالاتری نمایش می‌دهد.

همچنین با بهره‌گیری از سیستم هوشمند انطباق رزومه، آگهی شما را از طریق پنل کاربری، ایمیل و ربات تلگرام به مناسب‌ترین و بهترین متقاضیان پیشنهاد می‌دهد. به این ترتیب، بعد از انتشار آگهی، افرادی برای شما رزومه ارسال می‌کنند که از هر نظر واجد شرایط مدنظرتان هستند.

شبکه ارتباطات قدرتمند

جاب ویژن حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی هم دارد و در لینکدین، تلگرام، اینستاگرام و توییتر بیش از ۲۰۰ هزار متخصص و کارجو و شاغل، صفحه ما را دنبال می‌کنند. به اشتراک گذاری فرصت‌های شغلی در این پلتفرم‌ها بازدید فرصت‌های شغلی را به مراتب بیشتر می‌کند و کارفرمایان می‌توانند زودتر بهترین و مناسب‌ترین کارجو را پیدا کنید.

شناخت بهتر کارجو فراتر از اطلاعات رزومه

رزومه کاری، روش رسمی و استاندارد معرفی کارجو و سوابق و مهارت‌های شغلی اوست و شرط اصلی و لازم برای درخواست شغلی است؛ با این حال، جاب ویژن به کمک امکانات ویژه، امکان شناخت بهتر و بیشتر کارجویان را به کارفرما و سازمان‌ها می‌دهد.

کارفرمایان عزیز می‌توانند نتایج آزمون‌های استاندارد شخصیت شناسی، لینک نمونه کارهای کارجو، فایل معرفی صوتی کارجو و شماره تماس مدیران و همکاران سابق را مشاهده کنند و برای انتخاب بهترین متقاضی با شناخت بهتری تصمیم‌گیری کنند.

اطلاع از حقوق درخواستی کارجویان و تسریع روند گزینش

حقوق و دستمزد و توافق کارفرما و کارجو در مورد آن، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در جذب و گزینش متقاضیان است. در صورتی که سازمان‌ها قبل از مصاحبه و موقع بررسی رزومه‌های ارسال شده، امکان مشاهده حقوق درخواستی کارجو را داشته باشند می‌توانند مناسب‌ترین کارجویان را به جلسه مصاحبه دعوت کنند. در همین راستا و برای تسریع روند گزینش و جذب، هنگام ثبت نام و تکمیل اطلاعات رزومه، از کارجویان می‌خواهد محدوده حقوق مدنظر خود را نیز مشخص کنند. هنگامی که کارجو برای کارفرما رزومه ارسال می‌کند، حقوق درخواستی‌اش نیز به کارفرما نمایش داده می‌شود.

خدمات درنظر گرفته شده برای کارفرمایان و سازمان‌ها

کارفرمایان و مدیران منابع انسانی می‌توانند با ثبت آگهی در سایت و تعیین شرایط احراز و مهارت‌ها و ویژگی‌های مدنظر، در مدت زمان کوتاهی رزومه‌های بهترین و منطبق‌ترین کارجویان را دریافت کنند. لازم به ذکر است ثبت اولین آگهی استخدام تهران و البرز رایگان است و در مورد سایر استان‌ها و شهرستان‌ها هم امکان درج آگهی رایگان برای کارفرمایان وجود دارد.

به همراه رزومه، اطلاعات تکمیلی در مورد کارجو مثل لینک نمونه کار، معرفی صوتی کارجو و همچنین نتایج آزمون‌های شخصیت شناسی نیز به کارفرما نمایش داده می‌شود. رزومه‌های تمامی کارجویان در یک قالب استاندارد و حرفه‌ای به کارفرما نمایش داده می‌شود و این کار باعث تسریع و تسهیل بررسی و مقایسه آن‌ها با یکدیگر می‌شود.

امکان جستجو در بانک رزومه‌های کارجویان

سازمان‌ها، کارفرماها و کارشناسان منابع انسانی که به نمایندگی از سازمان به دنبال جذب بهترین فرد هستند می‌توانند با جستجو در بانک رزومه، زودتر متقاضیان واجد شرایط را پیدا کنند. وجود ۱۶ فیلتر کاربردی و مختلف به کارفرما اجازه می‌دهد جستجوی خود را محدود و مشخص‌تر کند تا رزومه‌های مرتبط و منطبق را مشاهده کند.

امکان بررسی رزومه‌ها و نشان کردن گزینه‌ها از جمله امکانات ویژه در بخش جستجوی بانک رزومه است. همچنین سازمان‌ها می‌توانند رزومه‌های مدنظر با پرداخت هزینه خریداری کنند و در پوشه مخصوص ذخیره کنند و بعد با کارجویان تماس بگیرند و آن‌ها را از نظر شرایط مد نظر ارزیابی کنند. دسترسی به بانک رزومه‌ صدها کارجوی باصلاحیت و باتجربه، امکان انتخاب بهترین و شایسته‌ترین متقاضی را به کارفرمایان می‌دهد.

امکان شرکت و حضور در نمایشگاه‌های کار سالانه

اگرچه بخش عمده خدمات ثبت آگهی استخدام و جستجوی کار به صورت اینترنتی ارائه می‌شود؛ اما کارفرمایان محترم می‌توانند در نمایشگاه‌های کار سالانه که دو بار در سال برگزار می‌شود نیز شرکت کنند و از نزدیک با کارجویان و متقاضیان کار آشنا شوند. حضور در نمایشگاه کار، علاوه بر این به برندسازی و شناخت و ارتقای برند سازمان‌ها در بین متخصصین و کارجویان حرفه‌ای نیز کمک زیادی می‌کند. امکان صحبت حضوری و دریافت رزومه از مراجعین می‌تواند به غنی شدن و پربارشدن بانک رزومه سازمان‌ها کمک می‌کند.

پاسخگویی و پشتیبانی رایگان

در صورتی که برای ثبت و انتشار آگهی یا استفاده از سایر امکانات سایت، نیاز به توضیحات بیشتر یا مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و پرسش‌های خود را مطرح کنید. این خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود و سازمان‌ها تمامی سوالات خود را به صورت رایگان می‌توانند با کارشناسان مطرح کنند و در مورد طرز کار با سایت و خدمات ما، راهنمایی دریافت کنند.

جمع بندی

جاب ویژن فعالیت خود را از نمایشگاه کار شریف آغاز کرد و در طول چندین سال فعالیتش توانسته اعتماد کارفرمایان و سازمان‌های بزرگ و معتبر را به دست بیاورد و به یکی از مورداعتمادترین وبسایت‌های کارجویی اینترنتی در ایران تبدیل شود. ثبت آگهی استخدام در سایت بسیار راحت است و کارفرمایان بعد از ثبت نام در سایت می‌توانند از طریق پنل کاربری خود، اقدام به انتشار آگهی کنند. ثبت اولین آگهی استخدام تهران و البرز رایگان است و در مورد سایر استان‌ها، بابت انتشار آگهی، هزینه‌ای از کارفرما دریافت نخواهد شد.

هدف ما ارائه بستر و پل ارتباطی بهتر و قابل اعتمادتر بین کارفرما و کارجو است تا هم کارفرمایان بتوانند نیروی متخصص مدنظر خود را بیابند و هم متخصصین جویای کار زودتر بتوانند موقعیت شغلی مناسبی پیدا کنند و مشغول به کار شوند. برای مشاهده آگهی های کار و کاریابی کلیک  کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.